Magyar zenék, szuper brand – idén is díjat kapott a Petőfi Rádió!
A Petőfi Rádió idén újra Superbrands díjat nyert el: az elismerés a nagyközönség számára is régóta ismert védjegy, amely egyet jelent egy adott márka magas minőségével. A díj odaítéléséről többlépcsős előszűrést követően egy független, szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.
„A legfrissebb kutatások szerint a Petőfi Rádió Magyarország leghallgatottabb rádiója. Ez az elmúlt egy év frissítéseinek köszönhető, amelyek segítségével megdupláztuk hallgatóinkat, akik most már mintegy kétmillióan vannak. Azt gondolom, hogy a Superbrands díj ennek a munkának az elismerése” – mondta el Pető Zoltán, a Petőfi Rádió csatornaigazgatója, aki arra is kitért, hogy – az elmúlt egy évhez hasonlóan – idén is számos eseményt rendez a rádió, például június 26-án a II. Petőfi Zenei Díjat. A nagyszabású gálát a közmédia csatornáin is követhetik majd a nézők és hallgatók.
„A Petőfi Rádió tíz éve kezdett el komolyabban nyitni a magyar zene felé, ezt a fogyasztók díjazzák, komoly tényezőként jelenik meg a márka ismertségében és kedveltségben” – mondta el Káli György, a Superbrands kommunikációs vezetője a díj átadásakor.